kziim 1. sinifa basladi herkes gibi haftanin 2 gunu gidiyo.korona yine pik yapti kasim aralik ayinda daha da patlamasi bekleniyo. artik yakinlarimizdan ck fazla duymaya basladim o covid bu covid olmus diye bi dr da 19 cocucugun oldugunu soledi. kafam allak bullak cocuklara bulasmiyo bisey olmuyo diyoruz sadece tasiyici diyoruz ama kime gore. okula yollamak istemiyorum belli bir sure simdi bilenler desin dilekce mi vermem gerekiyo