Serpil27 kahvaltıda bolll bool yeşillik tüketin tere, dereotu, maydanoz, kuzukulağı, marul salatlık vs. Ara öğün atlamayın yeşillik hem bol süt yapıyor hemde mideyi dolduruyor ağır yağlı kahvaltılardan kaçının kızartmayı bırakın yersenizde yoğurt katarak yiyin ben 1 aydır böyle yapıyorum 4 aylık bebeğim var emziriyorum hem sütüm güzel hemde hafiflediğimi hissediyorum