S_Egenin_annesi merhaba hayırlı olsun ek gıda serüveniniz🙈🥰 wee baby nin ucu silikon 2 li kaşıkları var kesinlikle tavsiye ediyorum ek gıdaya başlamada çok güzel oluyor, bence mama sandalyesi her marka kullanılabilir illa da şu bu olsun diye bişey yok hepsi aynı işi görüyor, ben tripper kullanıyorum jokerin markası. İlk başlarda tadımlar için kaseler çok kullanışlı oluyo püreler vs için ama ben kızıma hep normal cam kasede yaptım ve verdim öyle abartılan oioi kaselere falan verilen 80-90 lira paraya acıyorum kullananlardan memnun kalmayan koku yapan çok kişi var post açmıştım hatta herkes alma dedi bende cam kaseye devam ettim💃🏻 tadımlardan sonra bölmeli tabaklar çok çok iş görüyor, ben bi tarafına yoğurt bi yerine çorba bi yerinede meyve koyuyorum kızım severek yiyor e bebekten almıştım birini mycey marka, bir tane arabalı bölmeli tabağımız var birde bime gelenden almıştım. Buharlı pişiriciye verdiğim 30 liraya acıdım çünkü enn fazla 3-4 sefer kullanıyor ona vericeğime başka şey alsaydım dedim, kollu mama önlükleri çok güzel çünkü sağolsun bebitolarımız her yeri batırıyor yerken günde 3 kez kıyafet değiştiriyoruz benim kız önlükten nefret ediyo🙈 kullandığım gıda ürünleri de hakmara geliyor organik pirinç unu, çorba karışımı, irmik vs tarzında onlardan kullanıyorum internetlerde onca paraya satılan şeylerinde aynı içerikte olduğunu ve boşa para tuzağı olduğunu düşünüyorum 🤷🏻♀️ cam rende ilk başlarda gerçekten çok işe yarıyor çok lazım oluyor aklınızda bulunsun. suyu kızım bardaktan içmeyi çok seviyordu ama lansinoh biberon kullanıyordum 8 buçuk aydan sonra Philips aventin pipetli suluğuna geçtik kesinlikle tavsiye ediyorum🥰 merak ettiğiniz başka birşey varsa da cevaplayabilirim❤️ hee birde yoğurt yapmak için hero babynin cam kavanozlarını kullanıyorum 7 tane mayalıyorum 1 hafta günde 1 tane yediriyorum🥰