Limoncicegiiiii Kizlar 7 ay 13 günlük bebeğim ek gıda aldıktan sonra 2-3 saat emmiyor o kadar su içmeme rağmen göğsüm dolmuyor emmeye çalıştığında eskisi gibi süt gelmiyor bu durumu yaşayan varmı nasıl aştınız yardım eder misiniz
Sidal Limoncicegiiiii canım bebek büyüdükçe gögüste dolma azalıyo içine bırıkıyor ama süt içtikçe kaynıyor o süt ve gelıyo
GSA1319 Limoncicegiiiii ben de aynı kaygıyı yaşadım emdikçe geliyor galiba ek gıdadan sonra sertleşmedi ağrı olmadı göğüslerimde çok takılmayın bir damlası ile ilaç öyle düşünün şimdi 10 ay 20 günlük şükür emiyor