invisible33 Kızlar sadece bizde mi var yoksa 5 aylık olup hala emince gaz çıkarmak için uğraşan var mı? Veya gece uykusuna yatırdığınızda gazı olduğu için uyanan var mı ? Lütfen yaşayanlar varsa yazabilir mi tek benim mi bebeğim böylen😔
Hasderluna invisible33 5 ay 27 günlük gündüzleri yine bir şekilde gazını çıkarıyor ama gece ağlıyor valla bi bitmedi 😭
Cerenaslan invisible33 Bu kötü haber vermek istemezdim amaa kızım 8 aylık ve daha 5 gün önce kestim gaz ilacını 😂 Evet çok zorlu bi süreç ama kim ne derse desin gazlı çocuğa ne yaparsan yap fayda etmiyor bence. Ben hiç birşey yemiyodum 8 aydır ağzıma bi damla kola sürmedim. Bırakın kolayı soğan gaz yapıyor leblebi gaz yapıyor bilmem ne gaz yapıyor diye hiç bişey yemedim ama bana mısın demedi. 7 aylıkken artık bişey olmaz diye kuru fasulye yedim yemez olaydım 2 gün burnumdan geldi
Candy1907 invisible33 6 ay 19 günlük ikizlerim. Hala gaz çıkarıyoruz bı çok kez, ona rağmen gazdan ağlayarak uyaniyorlar
Ruzgar-sv Bizimkide öyle 5 aylığız sürekli gaz sancısı 2 hafta önce götürdük herşeye alerjisi çıktı ondan sancılanıyormuş inşallah seninki ondan deildir
invisible33 Hasderluna aynen bir şekilde çıkarıyor ama gece uyandırıyor kendini bir şekilde 🙄 peki gece kaç saate bir emiyor sizin ?
invisible33 Cerenaslan allahhımmm bazen diyorum bende 1 yaşa kadar devam edecek heralde diye 🥺 ya çıkarıyor kendide çıkarıyor ama gece uyandırıyor bi şekilde 😭
Hasderluna invisible33 2 kere uyanıyor, diyelim akşam 9da uyudu gece 3 gibi bir uyanıyor bir de 5 gibi sonra 7de kesin uyanış
Cerenaslan invisible33 benim halamın oğlu tabi şu an 14 yaşında ama o bebekken 1 yaşına kadar gazlıymış ve sürekli hastane yani gerisini siz düşünün 😂 Benimkide öyleydi gündüz çıkartıyodu hem ağızdan hem poposundan bende seviniyodum ohh bu sefer gazını iyi çıkarttı rahat yatarız diye amaaa nerdee boş hayaller 😂
invisible33 Hasderluna bizde bu her gün böyle değil bazen bu şekilde oluyor bazen de 9dan 1 e kadar gazlarına uyanıyor sonra da 3 5 7 hepsinde emmek için kalkıyor. Bazende 9 uyku sonrasında 1 4 7 karılıyor sürekli bir düzeni yok yani çok yoruluyorum bazen 🥺
Hasderluna invisible33 bizimki mesela emmeye uyandı ya o zaman bazen gazdan dolayı çok ağlıyor, ayaklarını karnına çekiyorum falan eğer çıkarırsa rahatlayıp uyuyor ama gerçekten yorucu bazen gün içinde de sıkışıyor canı acıyor ben de üzülüyorum 😔
invisible33 Hasderluna aynen artık kaç aylık oldu moralim bozuluyor etrafımda sürekli 3 aylık olunca geçer demelerinden bıktım artık 5 ay oldu aaa geçmesi lazımdı demeleri de attık sıktı biz istemeyiz sanki geçsin 😔