Merhaba tecrübeli anneler 🤗 ben henüz 20 günlük evladımla acemi bir anne olarak aranıza katıldım 🥰
Sizlere bir sorum olacak. Molfixin 1 numaralı bezini kullanıyordum yenidoğan için olan. Şimdi tekrar bez alacağım fakat 1 numara mı 2 numara mı almalıyım bilemedim. 1 numara 2 5 kilo arası 2 numara 3 6 kilo arası diye yazıyor her yerde. 4 kiloya yaklaşan bir bebek için hangisi olacak? 😅