Berenikomm Merhaba kızlar, 1 aylık anneydim. Fakat sağ göğsüm soldan daha büyük. ilk bi kaç gün özellikle sağ taraftan memeyi verdim. Fakat sonrasında eşit olarak verdim. Ama yine de sağ taraf daha büyük ve bu çok rahatsız ediyor:((( hep böyle mi olacak
elif-emirinannesi Berenikomm 2. Çocuğum ikisi de tek göğüs emdiler 2. Göğüsü 6. Aya kadar verebildm zaten yok gibi birşey biri sarkmış diğeri dimdik bazen eşitlensin diye peçete katıyorum küçük olanı komik duruyor 😂😂😂 takmıyorum ama emzirme bitsin silikon takmayı düşünüyorum.
Senanury Yengemde tek göğüs emzirmiş tabi aradan yıllar geçti.. yani kendi söylemese ben göğüslerindeki eşitsizliği anlamam bile çok hafif bir fark var ama hiç belli olmuyor