Kizlar esim gelsin doktora acile gideceğiz ama yine de sormak istiyorum. Benim iki gündür cok ciddi sekilde istahim acildi surekli ne görsem canim istiyor esimde sag olsun getiriyor ama bununla birlikte sag alt karin boslugum da cok ciddi bir sanci var karnim oyle 3 4 aylik gibi de degil bildiginiz 7 8 aylik hamile gibi kocaman şişti. Sag tarafimda ki agri bugun artti. Oglumu kucagima alamıyorum alinca karnima aci giriyor. Ve bu agri yavas yavas once belime sonra sirtima sonra sag gogusume ve sag koluma yayildi. Mide bulantim var var siddetli mide yanmam var. Üşüttüm desem bilemedim o kadar mi soguk aldim. Apandist mi diye de şüphe ettim. Oysa eger cok sıkıntı. Gebelik desem normal gebelikte agri bu sekil olmaz diye düşünüyorum. Dis gebelik falan olsa da 3 hafta once adet gördüm. 1 hafta var daha olmama. Hani oyle birsey olsa da 3 haftalik bebek bu sekil agri yapar mi. Idrarda da cok yanma oluyor. Daha once idrar yolu enfeksiyonu gecirdim boyle degildi. Hamileyken bobrek buyumesi vardi doguma kadar hastane de yattim ama dogumdan sonra geçmişti. Hastaneye gitmeyi erteledim kac gundur korkuyorum çünkü. Yatıracaklar kotu birşey olacak diye ama gittikce artıyor. Ay ne duymak istiyorum bilmiyorum ama nedir bu acaba 🥴