Deletedmom510 ne zaman başladı bebeğinizin kusması . Benim bebeğim ek gıdaya başladıktan sonra kusmaya başladı mama yerken filan diil çorba içerken Çeşme gibi fışkırarak kusardı aylarca öyle devam etti her gün her yer batıyordu çok şükür bir yaşında geçti gaviscon 3 kutu kullandık etki etmedi motilium şurup ve lansor kapsül kullandık onun üzerine geçti ya da geçeceği bardı bilmiyorum Allah yardımcınız olsun ben de geçeceğine inanmıyordum ama eninde sonunda geçiyo