Aselduru88 2 aylık bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor. Sorum şu su vermeli miyim? Kimisi her mamadan sonra ver diyor. Ama ben günde 1 çay kaşığı veriyorum sadece. Dili hep dışarıda susuzluktan diyorlar. Siz veriyor musunuz? Veriyorsanız ne ölçüde?
Balbocegi Aselduru88 vermeye başladıysan devam etmen lazım. Mama takviyesi yapıyorsan eğer muhakkak vermen lazım
Mirage91 Aselduru88 sadece anne sütü alıyorsa doktorlar anne sütünden başka bir şey önermiyor. Doktorumuz 4 aylıkken ek gıdaya başladı mama içiyorduk 4ncü ay verdirdi suyu
elifiii Aselduru88 eğer siz günde 3-4 lt su tüketebiliyorsanız ve bebeğinizi emzirirken saatlere baglı kalmadan her istediğinde emziriyorsanız su vermenize gerek yok. Bebeği emzirmek için 2-3 saat aralık veriyorsanız aralarda da susayabilir o yüzden emzirirsiniz sık sık. ( bebeğiniz aşırı terlemiyorsa, ateş -ishal durumu yoksa su verilmesine gerek yoktur.)
duygukoc Aselduru88 hem emziriyprum hem mama veriyorum 1 buçuk aylıl oğlum günde 1-2 çay kaşığı kadar su veriyorum
Yorgun-ana Bizde anne sütü sadece 5aylık olduk senin gbi verdim bende şimdi resmen susuyor çocuk bence kilosu az değilse ver ufak ufak
Aysimakusum Vermemelisin tabiki bebegin daha çok küçük bütün ihtiyacını anne sütünden karşılıyor vermene gerek yok yani 6. Aydan sonra verebilirsin. O daha dilini kontrol edemiyor annesi ama merak etme susuzluk falan çekmiyor 😊
QueenMom__ Aselduru88 6 ay boyunca su dahil hiç birşey vermedim sadece emdi 😊 anne sütünün yüzde 96 sı falan su zaten gerek yokki. Mama ile beslenenler için o su verin uyarısı. Onun dışında hiç gerek yok
Gmzdgs Aselduru88 ver diyenlerin aklına şaştım yorumlara bakınca anne sütünün %90 ı su zaten vermene gerek yok mama kullananlarda doktor önerisiyle vermeli
Deletedmom5284 Mama içiyorsa arkasından çay kaşığının çok ucuyla veriyorum maksat ağzındaki damağındaki o beyazlık gitsin rahatsız etmesinb
aaysegulde Aselduru88 sadece anne sütüyle besleniyorsa su vermenize gerek yok anne sütünün oluşmasını sağlayan temel gıda sudur. Biz mamayla beslenmemize rağmen doktorumuz henüz su içmesini önermedi. Doktorunuza danışmak da fayda var
Smy16 Bence bu durumu bebeğinizin takibini yapan doktorunuza danışın, ben doktoruma danıştıgımda mamayı zaten suyla yapıyosun ayrıyetten su vermene gerek yok demişti her doktor farklı bişey söylüyo kendi doktorunuza danışın en iyisi
Gzmgzm Aselduru88 yaa hic mi 1 doktora danismadiniz, ya da okumadijiz. Anne sutunun yuzde 90 i su yani ek gidaya gecene kadar vermemelisiniz