Sucukluyumurtaa ben aldım bir hafta oldu alalı , 2. Aydayım gerçekten çok faydası var kesinlikle almanızı öneririm .. bıraktım ama ben bir ay sonra takacam, çünkü dikişlerim çok ağrıdı benim zaten geç iyileşmiştim sanırım ondan .. içten içten ağrıyor bir ay sonra yeniden başlıcam takmaya