Bebeğim 14 aylık oldu şuanda anne, gel, bababba, bu ,pov gibi kelimeleri söylüyo sadece . Dediklerimi anlıyo örneğin mutfağa git diyorum gidiyo bezini Çöpe atarmisin diyorum atıyo dediğim herşeyi yapmaya çalışıyor . Kafan nerde ağzın nerde deyince gösteriyor .. Gelişimi nasıl sizce ?