2 aylık olduk bebeğimin uykusu gyet düzenliydi gündüz uyurdu 2 3 saatte bir uyanır karnını doyururdum tekrar uyurdu gece de aynı şekil de ama bugün sabah 8 den beri hep uyanık uyusada 5 10 dk uyuyp uyanıyor uykusu da var halbu ki anlamadım neden böyle ağlamıyor da hic uyanık etrafı izliyor sürekli 🙄🤷🏻♀️