Umelike Zeynaa1 ne güzel canım sevindim atlatmış olmanıza cok soru sordum ama süt alerjisi belirtileriniz neler oldu sizin bebeğinizde
Umelike Zeynaa1 yaa aslında yok bu senin saydıkların biz de yok ama atopik egzama var bizde de vücudunda az bişey az yerlerinde doktora gittim bunun için daha önce senin yediğin bişey den dolayı dedi ama test falan yapılmadı tabi küçük diye krem verdi kullandık geçti sonra şimdilerde gene başladı hafiften atopik egzama dedi bize sanki o gün yani ben yanlış anlamadıysam nette bununla ilgili yani beslenmeyle alakalı bir durum değil dış faktörlerden kaynaklı diye okudum araştırdım ama doktora gittiğimizde söylüycem bakalım bunları ne diyecek
Omerberat yusufemine teşekkür ederim 🤲ben de uymaya çalışıyorum diyete ama arada kan yine geliyor,iyice sinir olmaya başladım.her bezi resmen mercekle inceler oldum.normal mi acaba,diyet yapanlarda devam edebiliyor mu?ya da başka neden kaynaklı
yusufemine Omerberat inanin bnde bilmiyorum bizimkine doktor enfeksiyon dedi ondan olmus antibiyotikle gecti sukur🙏insh sizin bebeginizdede gecer doktora sordunjzmj goturdunjzmu
Omerberat yusufemine inşallah kardeşim, zaten iki hafta önce gittik alerji şüphesi ile diyet verdi ama kan devam edince endişe ettik.haftasonu gidebiliriz ancak