Kızlar bu atak doğduğu güne göre mi yoksa asıl doğması gereken güne göre mi hesaplanıyor 😂 şu an 4 ay 10 günlük 5 gün kalmış atağın bitmesine ama dişleri zorluyor 1 haftadır zaten atak yüzünden uyku düzeni falan iyice bozuldu kendimi teselli ediyorum bitecek atak zamanı sonra her şey düzelecek diye o arada bir kıyamet kopuyor diş kaşıma seansı başlıyor bitiyor bütün tesellim😂