İyi akşamlar anneler , oğlum 17 aylık ve çevresinde anne babası dışında kimseyi görmüyor şimdiye kadar yaşıtı bir bebekle akranı bir çocukla hiç ama hiç yan yana gelmedi desem yeridir.. hergün parka gezmeye vs götürüyoruz ama malum corona 🤷🏻♀️Tam dış dünyaya adapte olma sürecinde pandemi dönemi girdi oğlum iyice içe döndü insanları cok yabancılamaya başladı.. ben çaba gösteriyorum ama bir yere kadar oluyor.. hala anne baba vs şeyleri söylemiyor.. sadece atttım, gitti, hadi , bay bay . Bu kelimeleri söylüyor.. yalnız büyüyen bir çocuktan aşırı beklentim yok ztn.. kısacası oyun gruplarına götürmek istiyorum 😊 aranızda götürenler mutlaka vardır faydasını gördünüz mü bebeğinizde sosyalleşme konuşma olarak bir gelişme gözlemlediniz mi merak ediyorum bu arada Denizli’de yaşıyorum tavsiyelere açığım ☺️