Anneler ya kizim 1.5 yaşında sağ gogsumden uzun süredir emmiyor ve orada sanki süt bezesi şişik sert gibi ve hafif ağrı yapıyor süt sağma ile dneedim süt cikmadi
Elle denediğimde de sarımsı bir süt çıktı bu iltihap mi ne oluyor çok korkuyorum doktora gitmeye de 🙄🤯 bu durumu yaşayanlar var mı nolur içimi rahatlatın günlerdir evham yapıyorum