Deryadefne2020 Kızlar bebeklerinizde uyku yapıyor mu rezene 40 ımız çıktı bugün ve ne zaman rezene içsem bebeğim rahatlıyor sanki yada bana mı öyle geliyor
pnar92- Bende rezene içiyorum her gün bir bardak ama hiç dikkatimi çekmedi uyku durumu keşke uyku yapsa 😄 geceleri hiç uyumuyor Çünkü 😏
Smy16 Dogum yaptım yapalı içiyorum rezeneyi bebişimde dogdu dogakı uyuyo deli gibi 😂 belki rezenedendir bilemedim 2 ay 12 günlüğüz
Smy16 pnar92- benimkide aşırı bi ıkınma başladı 2. Ayında anlamadım hani gaza iyi geliyodu 🙈 gazını cıkartıyo ama aşırı bi ıkınmaıs var
MasalMomy Smy16 Bebekler doğduğunda kakalarını otomatik olarak vücut fonksiyonları yaptırıyormuş. 2. Aydan sonra ise bebek kendisi bağırsaklarını çalıştırmayı öğrenip kakasını itmeye çalıştığı için ıkınıyor sürekli bir süre sonra geçiyor 🌷
Linasmin Smy16 evet benim de kızım aşırı ıkınıyor ve ıkınırken içtiği sütü kusuyor uykuya zor geçiyor nasıl olacak böyle 🙄