iremceren Berfin988 ben hep koydum sadece 6. Ay boyunca tüm koyup pişince çıkardım 7. Aydan sonra da her yemekte soğan sarımsak hep kullandım köfte mücver çorba herhangi bir tencere yemeği yaparken hep kullanıyorum
dertlikerkenez Berfin988 7 aydan sonra kullanmaya başlayabilirsiniz demişti doktorumuz. Gaz probleminiz varsa kullanmayın bence.
asyasare Berfin988 eger gaz probleminiz varsa biraz erteleyin en azindan 8. aya kadar. gaz sorununuz yoksa koyun. ben 7. ayindan beri sogan sarimsak kullaniyorum
Ozge-omer Berfin988 bizim oğlan 6 aylık ben küçük küçük olan soğandan aldım onun icin her çorba yaparken bütün olarak atıyorum içine pişince çıkarıyorum
Vanilya Berfin988 kızım şu an 6 buçuk aylık. 3 gün kuralı ile soğan ve sarımsağı çorbalara koydum. Şimdi hep koyuyorum canım.
Serap11 Berfin988 7. aydan beri kullanıyorum yemeklerinde. Zaten tuz falan koyamıyoruz en azından o tat veriyor biraz :)
Asafbugra Berfin988 ben çorbalara koyuyrm canım bı sknti olmadı blenderda cektim güzel içti de sknti da olmadı soğan sarımsak vitamindir
acikahve Berfin988 Ben 6.ayında arpacık soğan koydum bütün halinde ama çorba haline getirmeden soğanı çıkardım. Maksat aroma ve tat vermesi.