[silindi] Selamlar hanımlar yeni doğduğunda saçları kısaltmak iyiymiş hadis de var hatta. ama bilmiyorduk hiç kesmedik bir yaşına girdi. Bu ara kısaltmayı düşünüyorum daha iyi uzasın diye. Acaba tekrar uzaması ne kadar sürer?
Deletedmom416 [silindi] benim kızımın bir ay önce yani 6 aylıkken çok dökülmeye başladı kazıttık 1 numaraya baya saçları vardı ve döküldükçe emziğinden falan yutuyordu o yüzden yani. Kuaför 2 aya aynı şekilde uzar demişti
Mom0911 [silindi] ilk 8aylıkken kestirdik. Şuan 9,5aylık çok uzadı sanki 😁🤔 haftaya yine kuaföre götüreceğim
[silindi] Deletedmom416 aa 2 ay mı. Öyleyse çok iyi. Daha uzun sürer diye düşünüyordum o yüzden de kararsızdım çünkü kız
Deletedmom416 [silindi] aynen canım ben dalin kullanıyordum değiştirdim jhonsons baby pembeyi kullandım daha hızlı uzadığını farkediyorum
[silindi] Deletedmom416 aynen resmi sizin sandım 😁 karışmış pembe olandan ben de alayım daha sonra 👍🏻