Benim kızımda da oldu. Mama vermeye başlayınca hemen ağzının kenarlarında kızarıklıklar oluşuyor, vermeyi kesince yarım saat içerisinde kayboluyordu. İki çeşit mamayı 4 sefer denedim toplam. Çok az verdim her seferinde, sadece gözlemlemek için. Emin olunca alerji doktoruna götürdüm Süt alerjisi çıktı.