Merhaba anneler,
Oğlum 25 aylık,2 yaşına kadar sabah ve akşam yatmadan biberonla mama içiyordu.şimdi süte geçtik.avent biberon kullanıyoruz.yenilememiz gerekiyor fakat ben yine bir biberon almak istemiyorum ayından ötürü.acaba biberon gibi keyif yaparak sütünü içebileceği,temizliği kolay ve ml olarak 270’den az olmayan bir öneriniz var mıdır?