aLmisMomSs alışır demek insanları canlı canlı görmeyeli korkup ağlaması normal. Bol bol dışarı çıkarın yoksa geç alışır. Ben o hatayı yaptım geç konuşma arkadaşlarla oynama yoktu herkes oynarken kızım kenarda izler sonra tek oynardı. Şimdi sokakta kimi görse direk muhabbet kurup arkadaş oluyor. 4.5 yaşında bu arada