Rukiye5555 Arkadaşlar size bir konu hakkında danışmak istiyorum Doktor kontrollerini kaçıncı ayda yaptınız bnm doktorum şu tarihte gel filan demedi hangi aylarda neler yapılıyor bana bir söyleye bilir misiniz ??
minikailemmm Rukiye5555 dogduduktan 1 hafta sonra 1 kere gittik hastaneye doktora ondna sonra hiç gitmedik sadece aile hekimine asıdan asıya gittik