Ben de birkaç gün önce böyle bir post açmıştım 😬10 buçuk aylık oğluma 2.uykuyu uyumakta çok zorlanıyorum çoğunlukla uyumuyor, bazen illa 2.uykusunu illa uyusun diye bebek arabasıyla dışarı çıkarıyorum o zaman uyuyor ama o da nereye kadar😬 ben de bir an önce düzelmesini bekliyorum 🤲🏼🙈