Kızlar bebeğime yarından itibaren ek guda vermeye başlayacağım .4 ay 10 günlük mama ve anne sütü aldığı için doktorumuz başlayabilirsiniz dedi.simdi ben msebzeleri tek tek ayrı ayrı 3 gün kuralı ile mi baslayacagim ve hasladiktan sonra catalla ezip öyle mi vereceğim ve zeytinyağı katmama gerek var mı ilk çocuğum