aaysegulde bizimde öyle maalesef..birde ben vurdumduymaz olamıyorum. O kadar çok gezen var ki bebeğime haksızlık edip canını tehlikeye atamam. İnanın pandemi başladığında hamileydim daha şimdi oğlum 4 aylık o zamandan bu yana hastane dışında bir yere gitmedim.