atlasmomy Merhabalar buralarda yeniyim bilgilianneler yardimci olabilirmioglum bugun 4 aylikoldu yavas yavas oturtmaya baslayabilirmiyim cok tutmamak sartiyla
serebro atlasmomy ara ara kendisi kucağımda oturur pozisyon alıyordu bebeğim ama ben 5.ayda sonra oturtmaya başladım doktor izniyle. 6 aylık hala destekli bir şekilde oturtuyorum
U_H-annesiiii26 atlasmomy kucağımda az az oturtuyorum ama daha oturtmadım destekli doktorumuzla görüşüp duruma göre oturtucam bende ama 5 6 ayına kadar desteksiz oturtmam heralde gibi 🤷 belkide oturur bilemem her bebek bir olmuyor
[silindi] atlasmomy emzirme yastığının arasında beli destekli halde oturtuyorum uyurken zaten yatma pozisyonu uyanıkken hep oturmak istiyor 🤷🏽♀️