Merhaba güzel anneler🥰
Bebeğim iki buçuk aylık ve oyun halısı almayı düşünüyorum.Fiyatlara baktığımda çok uygun fiyata da var fiyatı daha yüksek olan da..Sizin kullanıp memnun olduğunuz oyun halısı var mı acaba 🌸🤗
Bu fiyatlar arasindaki fark neye göre değişiyor acaba 🤔