Sndskrsn Gündüz neyse de sabaha kadar müzik çalıyor odada artık beynimiz uyuştu nasıl keseceğim 😪😪 Kolik müziği diye biseyle uyuyor
Balkizlarim Sndskrsn benim ortanca kızım kolik bebekti zamnla biraktirdim yavaş yavaş deneyin uykuya dalinca kapatın mesela
Naf Sndskrsn biz de piş piş le uyuyoruz 😂😂gündüzleri açık ama gece uykuya dalınca kapatıyorum. gece uyanınca açıyorum uyuyunca kapatıyorum gene. Gece geri uyutması kolay oluyor 😊 sizde öyle deneyin alışmaları kolay oluyor zamanla da tamamen bırakırsınız
ikiprensannesii2 Bizde fön sesiyle uyuyoruz çok gazlıydı şimdi bitti gazı ama açmadan uyumuyo iyice daldığını anlayınca kapatıyorum😞
Emir123ali Sndskrsn aynı o ses artık bıktırdı biZi ama ben çok ağlarsa dalmakta sorun yaşarsak açıyoruz
angellove2518 Sndskrsn benim oglumda öyleydi geçti ama gazı olunca çok agliyordu açıyordk uyuyordu simdi 4.5 aylk arada açıyorum sizin bebek kac aylk