Cgdmltr93 bana bu mantıklı gelmedi. Çünkü bildiğim kadarıyla süt hormonu fazla olanlar normalede adet düzensizliği veya adet görememe yaşar. Yani süt hormonu adeti yumurtlamayı engeller . Bu mantığa bakacak olursak adet olan kişinin süt hormonu azalır gibi düşünebiliriz . Ben 3. Ayda adet oldum sütüm oldukça fazlaydı. Bence bir alakası yok adetle. Doğumdan sonra en az 1 sene adet görememe normal kabul edilir.