yusufemine Hanimlar birşey sormak istiyorum bebeginizin ateşi çiktiğinda sirke veya kolonya pansuman yaptinizmi işe yariyomu bazi doktorlr sirke yi kullanmayin diyolar
Flora yusufemine Sakın yapma ateşi düşürüyor sonra ateş daha yüksek geliyor. 38 dereceye gelene kadar ılık suyla bez yap eklem yerlerine koy sonra ateş düşürücü ver çok geçmiş olsun
Deletedmom388 yusufemine Ben de kullanılmaması gerekiyor diye okudum.Islak bezle eklem yerlerini serinletiyordum,eğer yine düşmüyorsa ışık banyo yaptırıyorum.Ateş düşürücü de veriyorum tabi. Zaten kolonya yakmaz mı ya bence o hiç kullanılmamalı bebeklere🤷🏻♀️