Kızlar bebegım 8 aylık rahatsızlanmıştı cuma doktora gıttık grıp dedi ilaç verdı burnu akıyodu sadece. Cumartesi eşimin korona oldugu ortaya çıktı şimdi evden çıkamıyoruz. Bebegımde hafıf ateşi var burnu tıkalı zor nefes alıyo arada öksürüyo hırıl hırıl edıyo nefes alırken ilaçlarını verıyorum ama benım yapabılecegım bişey varmı tavsıyeleeınızı beklıyorum. Bu arada Otrıbebe kullanıyoz onuda kullandırmıyo yıkıyo ortalıgı.