kuzeykilic aelamlar benim kizm 2 ay 9 gunluk biogaia maflor linex probiyotikleri kullandim nurse şurup relaktaz aguline sab simplex gaz ilaclarini kullandım zeytinyağı rezene kimyon verdim e bebekten kiraz cekirdekli kemer patik aldim masaj yaptım kremler yağlar surdum ama hala ıkınıyo surekli ikiniyo ikinmakran göbek fıtığı var popoda catlak var neden diyorum kolik diyorlar saldim artik cok bıktım yani böyle gececekmiş emmiyo bu arada ikinmaktan 8 mama değiştik alerji mamasida dahil hepsini denedim sonuc ayni