Krgztuba İyi günler kızlar oğlum haftaya 6 aylık olcak bu yürüteç meselesi kafama takıldı ne zaman baslamalıyım bilemiyorum. Yürüme arkadaşı daha sağlıklı diyorlar siz ne düşünüyorsunuz ? @@@@
VERA19 Krgztuba Kızım 1 yaşına geçmek üzere.Yürüteç almadım hiç binmedi ama yürüme arkadaşı aldık hem tutup yürüyor hemde yere oturup onunla oyun amaçlı oynuyor.En sevdiği hatta oynadığı tek oyuncağı😍 Bana kalırsa yürüme arkadaşı yürüteçten daha iyi👍🏻
Annemelek Krgztuba yürüme arkadaşından da tutunamayıp kolunu kıran bebek duymuştum haberlerde ama 🤷🏻♀️
Esin95 Krgztuba bence 6 aylıkken yürüme arkadasını kullanamaz anca dügme vs varsa onlarla oynar önüne oturup
Cagankdr Krgztuba bende karşıydım yürüteç e ama hediye geldi bebegim 7.5 aylik bi deneyeyim dedim okadar mutlulu anlatamam sürekli koymuyorum ama arada çok az
Krgztuba mamAras evet öyleymiş zamanında bizide yürütece nindirmisler bişey olmamış ama olmucak anlamına gelmiyor
mamAras Krgztuba bende o düşünceye katılıyorum ama risk almak istemem sen de yürüteç alma bence belki bir zararı olur
Neslihanysldl Yürüme arkadaşı bebek aktif adımlamaya başladığında kullanılabiliyor,yalbız bırakamazsınız asla
Deletedmom14 Krgztuba 6 aylık bebek yürüme arkadaşı ile yürüyemez. 1 yaşına doğru anca kullanılır o . Bebek kendi kendine ayağa kalkabildigi zamanlar da. Su An yürüteç kullanabilirsiniz . Ben imi cocugumda da kullandım. Şuan yine kullanıyorum
elmalikurabiye Krgztuba yurume arkadasinin yuzune bakmadi. Yurutec beni rahatlatti sadece. Kizimin yurumesine etki etmedi.buyudugu icin 11 aylikken binememeye basladi yurutece de suan 15aylik hala yurumuyor. Ama cabaliyor. Koltuk kenarlarindan tutunuyor falan.
Krgztuba elmalikurabiye yürüteç erken yürümesini engeller falan diyolar bende ondan korkuyorum ayak uçlarıyla basıyormuş