Beyzaaa Kızlar dün cay bardagına elimle sağdığım sütü dolaba koydum az önce vermek ixin cıkartım krema gibi üstü bir parmak altı su gibi hiç böyle olmamıştı sagdıklarım neden acaba oldu ki
Janss Beyzaaa Ağızını açık şekilfe bıraktıysanız vermeyin bence dolabın kokusu sinmiştir 🙇🏼♀️ Yağlı kısmıyla sulu kısmı ayrışıyor ondan dolayı oluyor .