3 aylık ikiz bebeklerim var 1 kız 1 erkek.
33+5 te doğum yaptım 50 gün sütüm vardı sonra gitti. Kız asla mama yemiyor 5 saat aç kaldı geçen 60 cc anca yemiştir diğer oğlum 120 ye çıktı ve hepsini bitiriyor.
Diliyle itiyor ağlıyor yemek istemiyor ne yapmalıyım çözüm bulan ???
Farklı mama da verdim onuda içmedi🤷🏼♀️