Mucizem38 Kızlar doğum yapalı 6gün oluyor 2. Gün sarılık oldu ilk sütümde yetersiz beslenmiş keşke mama verseydim tecrübesizlik 😔 şuan emiyor ama Bi göğsümü tamamen emmiyor bitiremiyor kakası açık sarımsı gibi acaba iyileşir mi
Nicemother Mucizem38 benim kızımda olmuştu canım bol bol emzir geçer Allah’ın izniyle benim kızımda mamayla beslendiği halde sarılık oldu. Nasipte ne varsa o oluyor canım.
Esrans Mucizem38 merak etmeyin iyileşir aç kalmasın yeter ki en fazla iki saate bir gerekirse uyandırın yedirin bir haftaya geçer inş
EylulEmre Mucizem38 benim kızımda 1 haftalıkken sağlık ocağında sarılık dendi bol bol emzir bide şekerli su ver dediler bende denedim. Bol bolda emzirdim geçmişti şuan 1 ay 5 günlük
Mucizem38 Nicemother inşallah canım çok saol eşimin ailesi beni suçluyor hastanede şekerli su verdşrmedin o yüzden oldu diye
Mucizem38 Damladerin bakamadım TC si daha çıkmadığı için eşimde bişey olmaz diye gidip sonuca bakmıyor
anneadayi06 Mucizem38 benimki de ikinci günde sarılık oldu sütüm yoktu biz mama verdik ona rağmen oldu hala mama ve süt şeklinde gidiyoruz 51 günlük oldu . Hiç üzülme geçiyor sarılık bende çok kötü olmuştum hastane de yatmıştı fototerapi aldı aşırı yükselmiş sarılığı ama herkesin başına geliyor hiç dert etme kendine . Bebeklerin %90nı oluyormuş sürekli besle
Mucizem38 anneadayi06 evet her bebekte olan bişey insanın başına gelince korkuyor canım inşallah geçer
anneadayi06 Mucizem38 geçer geçer Allah’ın izniyle ama sonucuna bi bakın derim . Bizim fototerapi aldığımızda 18di oyüzden yattı hastaneye 11e düşünce çıkardılar. Bi bakın değerine be güneşe yatırın bebeğinizi güneş ışığı görsün Sürekli emzirin şekeri düşmesin
Mucizem38 Damladerin yeniden hastaneye gitmemiz lazım canım hastane de uzak şuan ilk günkinden azaldı şükür
aaysegulde Mucizem38 bütün bebeklerde az da olsa oluyor galiba sarılık. Benim çok şükür sütüm vardı doğduğu zaman ama ona rağmen yüzünde sarılık olmuştu. Geçer Allah ın izniyle. Moralinizi bozmamaya çalışın. Süte çok etkisi var çünkü 🙏🏻
Mucizem38 aaysegulde aynen canım moralimi mümkün olduğunca yüksek tutuyorum sizin ki ne zaman geçti sütü emmesine rağmen