ozlemyrt Aylık olduk ilk ek gıdaya geçtiğimizde azaltmaya başlamıştı ben veriyordum ama emiyordu.. şimdi ben vermedikçe istemiyor ve zorla emziriyorum kafasını çeviriyor başka tarafa ya da 2 çekiyor bırakıyor 😔gece de bir iki kez veriyorum .. yatmadan ve ya gece 1 kere mama alıyor… gece beslenmesini kesmedik daha … ne yapabilirim anneler korkuyorum tamamen bırakacak diye🥺