Zeyha ben hep alarm kurdum ilk zamanlar sanırım biraz fazla pimpirikliyim 😂 ama doktor özellikle gece uykusunun çok önemli oldugunu, gece uykusunda çocukların büyüdüğünü söyledi bana. İlk zamanlarda gece meme almadığı için süt sağmamı gece sütünün çok faydalı olduğunu da söylemişti. Daha yeni yeni akışına bıraktım.