Ervaereli11 Arkadaşlar bi kac gündür mamasini icmio hep yarı birakio normalde 3 saatte bir 125 CC icerdi şimdi ise 60 CC içip birakio sizce neden olabilir lütfen yardımcı olur msnz
tugba140620 Ervaereli11 bu aylarda iştahlarında azalma oluyormuş bebeklerin dikkatlerini çeken çevresel faktörler yüzünden yemek yerine daha çok etrafı keşfetmek oyun oynamak daha cazip geliyor geçici bir süreç sanırım
Helenyaz Ervaereli11 benim kızımda 5.5 aylık son zamanlar çok az içiyor mamasını, diş yüzünden diye düşünüyorum ben de. En az 120 cc içiyordu ⅔ saatte bir, gece de uykusunda 150 cc içerdi. Şimdi 4 saat aralıkla 30cc 60 cc içip bırakıyor🤷🏼♀️