Doktorumuza yazdım hemen henüz cvp vermedi herşeyi normal şuan . Cvp gelene kadar içim rahat olmuycak diye size yazmak istedim . Sarsılmış bebek sendromuna bakıyorum bebeğin şiddetli şekilde kafasının öne arkaya sallanınca oluyormuş çok şükür öyle bir durum yok . Sadece bir kere geriye doğru gitti .😭😭Ama çok üzüldüm Allah ım çok kötü hissediyor insan kızlar çok dikkat edin.. 😭😭