Selam kızlar, iyi pazarlar . Fikirlerinize ihtiyacım var. Kızım 5 buçuk aylık ancak hala saçları yok denecek kadar az . Hiç çıkmadı doğduğundan beri .bone veya bandana takmadığım zamanlarda erkek bile sanıyorlar 🙈 doktorumuza sorduk ama gerek yok rahat bırakın bebeği falan dedi 🤣 ben internetten badem yağı aldım sürüyorum ama pek işe yaramıyor sanki. Bu konuda fikri olan var mı ne yapsak daha cabuk uzar acaba 🤗