Ebrareylulll normaldir diye tahmin ediyorum kontrole götürdüğümde sorucam zaten oğlum bazen az parça parça bazen çok parça parça kusuyor birde çok emiyor emmek istiyor normalde 2 3 saatte bir emzirmek iyidir ama nerde bizimki bazen yarım saatte bir 1 saatte bir emiyor kolik bebek olunca sakinleştirmek için bazen emdirmem gerekiyor