Ecrinada Kızlar 51 gün oldu Sezeryan oldum Doktorum 40 gün sonra kontrole gel genel muayene yapacam demsti gitmedim neye bakıyor mesela
Tugce_hckrkmz37 Ecrinada banada gel demişti 2 sefer gittim 2 sindede doguma girmişti ve bende dahada gitmedim 3 ay bitti sayılır sanırım ultrasonda dikişlere bakıyor iç dikişlere vs
ilkgozagrimm Ecrinada ultrasonla karından dikişlere ve rahmin toparlanıp toparlanmadıgına bakıyor canım
Nrgs Ecrinada İç dış dikişlere, rahmin toparlanıp toparlanmadığına, bazen doğumdan sonra rahim tam temizlenmemiş olabiliyor ona bakıyorlar
Burcu35 Ecrinada Arkadaşlar yazmışlar ama ek olarak ekliyim ben tekrar gittiğimde içeride sıvı kalmış dedi antibiyotiğe devam etmiştik o yüzden gitmeniz gerekiyor
evlatkusum Ecrinada Ben de gitmedim daha doğrusu bana söylenmedi Ama bir sorun olsa giderdim doktor hanım unutmuş olsa da