Bebeğim 4 ay 17 günlük. İkinci aydan beri meme reddi yaşıyoruz. Farklı şekillerde emzirerek(gezerek,uzanarak,şarkı söyleyerek ,uykudayken vs.) karnını doyuruyordum. Çalıştığım içinde sağdıcım sütü babaannesi kaşıkla veriyordu . Ama dünden beri uykuda dahil olmak üzere hiçbir şekilde memeyi kabul etmiyor bende dünden beri ağlıyorum çok çaresizim napacağımı bilmiyorum. Görümcemde diyorkı sütünü sağ biberonla ver zaten çalışıyorsun bişey olmaz . Bende şu ana kadar rmzik,biberon kullanmadığım için karşı çıkıyorum. Sizler n’aptınız ? Sizce geçecek mi yoksa daha da mı kötüleşecek😭😭😭