Merhabalar kıymetli annelerim, kızım 2 bucuk aylik. Başında konaklar var. Banyo yaptirmadan önce zeytinyagini ılıtıp saç diplerine uyguluyorum sonra fırcayla fırcalıyorum ama istedigim gibi degil gidişatı. Nasıl bitirebilirim bu sorunu bana yardimci olur musunuz?