Princesmother keşke benimde annem uzakta olsaydı da gidip gelirken hüzünlenebilseydim... annesizlik çok zor gerçekten... o vefat etti ve nazlanacağım kimsem kalmadı 🤷🏼♀️ Arayıpta dertleşeceğim beni yargılamadan dinleyecek kimse Yok ondan başka. Şuan Bebeğim bronşit oldu ben de aşırı derecede gribim ama kendimde bebeğimede ben bakıyorum keşke Şuan olsaydı yanımda