Arzukagan Merhaba anneler Doğumdan sonra İlk Reglimi 15 eylülde olmuştum 23 ekimde ikinci reglimi oldum arada kaç gün var ilk günlerden mi başlayıp hesaplıyorduk bitişinden mi 🤦🏼♀️
EgeMeva Ta Arzukagan takvimin diye bir uygulama var iindir bütün hesaplamalar yapıyor ,🤗🤗kaç gün geçti ne zaman olacaksın 😁