Yazgunesi bizim doktorum günde 5 defayı gecerse beyin cerahisinde
yollicaktı…. cok şükür öyle bsey olmadım ben video alıp doktora göstermiştim sizde video almaya çalışın kendi doktorunuza gidemezseniz bile şnstgramda cok cocuk doktoru var videoyu atıp izletin ben hem kendi doktorumuzaa
hem bi kaç doktor video atmış inş bsey yoktur…